Veelgestelde Vragen

🛒 Bestellen & Levering

Wat is de status van mijn bestelling?

Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een bevestiging met een ordernummer en in de meeste gevallen een track&trace code. Via deze code kunt u de status van uw bestelling volgen. Heeft u geen track&trace code ontvangen? Dan zal het mits voor 13.00u besteld meestal de volgende dag geleverd worden. Aan Tankie (rechts onderin op https://www.brandstofproducten.nl/) kunt u vragen of de bestelling goed door ons is ontvangen. Geeft dat niet voldoende informatie? Neem dan contact met ons op via: T 0186-785268 | M 06- 34592131 (ook WhatsApp) | E info@brandstofnet.nl. Telefonisch zijn wij bereikbaar van 08.30-17.00u.

Worden alle artikelen tegelijk geleverd?

Afhankelijk uit welk magazijn uw artikelen komen, worden deze opgestuurd.

Wat is de levertijd?

Bestellingen geplaatst voor 13.00u worden vaak de volgende werkdag bezorgd, ook naar Belgie, Duitsland of Frankrijk. Als dit niet lukt ontvangt u een track&trace code of een bericht indien een product in backorder is gezet.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het product en afleverland. Bij het afrekenen ziet u of er verzendkosten worden gerekend, en hoeveel. In de meeste gevallen is verzending boven 350,00 gratis.

Naar welke landen verzenden jullie?

We leveren aan Nederland, Belgie, Duitsland en Frankrijk. In het afrekenscherm kunt u het afleverland selecteren.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee. Afhalen is niet mogelijk. Ons adres in Numansdorp is enkel een verkoopkantoor. Alles komt uit het magazijn en wordt mits voor 13.00uur besteld VAAK dezelfde dag naar u verstuurd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken: T 0186-785268 | M 06-34592131 (ook WhatsApp) | E info@brandstofnet.nl. Telefonisch zijn wij bereikbaar van 08.30-17.00u.

Wat gebeurt er als een product niet op voorraad is?

Dan komt de bestelling in backorder.

Wat als ik dubbel heb besteld?

Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken: T 0186-785268 | M 06-34592131 (ook WhatsApp) | E info@brandstofnet.nl. Telefonisch zijn wij bereikbaar van 08.30-17.00u.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt een bestelling plaatsen via Brandstofproducten.nl door producten aan het winkelwagentje toe te voegen en het afrekenproces te volgen.

🔄 Retour & Ruilen

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

De voorraadstatus van een product vindt u op de productpagina op onze website. Mocht dit onverhoopt niet overeenkomen met de actuele status bij een leverancier dan ontvangt u hierover bericht.

Kan ik een product ruilen?

Bij Brandstofproducten.nl bieden we de mogelijkheid om producten te retourneren binnen 14 dagen, maar ruilen voor een ander product is niet standaard mogelijk. U kunt het ongebruikte product wel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.

Hoe moet ik een product verpakken voor retour?

Verpak het product in de originele staat en fabrieksverpakking, en zorg ervoor dat het voldoende gefrankeerd is.

Wat als mijn retourzending kwijtraakt?

U draagt zelf het risico van de retourzending; zorg ervoor dat u het pakket goed verzendt.

Zijn er producten die ik niet mag retourneren?

Ja, bepaalde producten kunnen niet geretourneerd worden. Deze staan vermeld op onze pagina Retourbeleid; https://www.brandstofproducten.nl/Brandstofnet-Retouren

Krijg ik verzendkosten terug bij retour?

Nee, de verzendkosten die u heeft betaald voor de oorspronkelijke bestelling worden niet teruggestort. De kosten voor het retourneren zijn ook voor eigen rekening.

Kan ik een offerte opvragen?

U kunt bij de producten die wij aanbieden kiezen voor het aanvragen van een offerte. U kunt ook een e-mail sturen naar info@brandstofproducten.nl

Waar vind ik de productspecificaties?

Productspecificaties zijn te vinden op de productpagina, vaak onder het tabblad 'Omschrijving'.

Hoe onderhoud ik mijn product?

Onderhoudsinstructies zijn indien van toepassing te vinden in de productomschrijving of handleiding op de website.

Hoe snel ontvang ik mijn geld terug?

Binnen 14 werkdagen na goedkeuring.

Zijn prijzen incl. of excl. BTW?

Exclusief BTW, tenzij anders vermeld.

Wat is jullie retourbeleid?

Het retourbeleid staat uitgebreid beschreven op https://www.brandstofproducten.nl/Brandstofnet-Retouren

Hoe kan ik een product retourneren?

Binnen 14 dagen na ontvangst kunt u contact opnemen met info@brandstofnet.nl om een retour aan te melden. Vermeld hierbij altijd uw gegevens en ordernummer.

Moet ik retourkosten betalen?

Ja, de kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

📞 Garantie & Contact

Hoe kom ik met jullie in contact?

U kunt contact met ons opnemen via; T: 0186-785268 M: 06-34592131 (ook voor WhatsApp) E: info@brandstofnet.nl Telefonisch zijn wij bereikbaar van 08.30-17.00u. Wilt u dat wij u bellen? Stuur dan een terugbelverzoek via Whatsapp of e-mail.

Kan ik productadvies krijgen?

Voor advies kunt u contact met ons opnemen via; T: 0186-785268 M: 06-34592131 (ook voor WhatsApp) E: info@brandstofnet.nl Telefonisch zijn wij bereikbaar van 08.30-17.00u.

Hoe meld ik een defect aan?

Stuur een email naar info@brandstofnet.nl of WhatsApp naar 06-34592131 met wat er aan de hand is en we gaan er naar kijken.

Bieden jullie garantie?

Ja, wij geven de fabrieksgarantie op producten

Hoe lang is de garantieperiode?

De garantieperiode is afhankelijk van het specifieke product en wordt vermeld in de productinformatie.

Wat valt er onder de garantie?

Onder de garantie vallen tekortkomingen die binnen de garantieperiode worden ontdekt en die niet het gevolg zijn van onjuist gebruik.

💳 Betalen

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Betaling geschiedt enkel vooruit via de getoonde betaalopties bij het afrekenen. Achteraf betalen of in termijnen is niet mogelijk.

Kan ik een factuur ontvangen?

Ja, u ontvangt altijd een digitale factuur.

Wanneer krijg ik korting?

Bij Brandstofproducten.nl krijg je vaak korting op producten, zoals tijdelijke aanbiedingen of bij het bestellen van een bepaald bedrag. Voor specifieke kortingen kun je de website raadplegen.

Ik bestel bij Brandstofproducten.nl en ontvang via een andere leverancier, aan wie betaal ik?

De betaling van de producten loopt via Brandstofnet en niet via de importeur en/of leverancier.